Search This Blog

Saturday, March 23, 2013

PENGALAMAN MENGAJAR

Saya telah menamatkan pengajian ijazah sarjana muda pada thaun Ogos, 2009. Pada Oktober, 2009, saya telah ditempatkan ke SMK Seri Bedena, Selangor iaitu sekolah di mana ayah saya sedang berkhidmat. Semasa di sekolah ini, saya pernah diberi peluang untuk mengajar subjek-subjek berikut:
  • Sains (Ting 2, 3, 4)
  • Pendidikan Moral (Ting 2)  
  • Kimia (Ting 4)
Setelah berumah tangga pada tahun 2012, saya mengikut suami berhijrah ke Perak, iaitu SMK Ulu Bernam. saya menetap di kuaters Sg Samak Estate bersama suami. Di sini saya ditugaskan untuk mengajar subjek berikut:
  • Sains (Ting 2, 3)
  • ABM (PR)
  • Matematik (Ting 4)
  • Pend Moral (Ting 3)
Pengalaman mengajar di dua buah sekolah ini cukup berbeza dan amat berharga bagi saya. Semoga dengan pengalaman ini akan mendidik saya menjadi seorang pendidik yang lebih berjasa kepada anak-anak didik saya..

                                           Semasa lawatan ke P.Pinang bersama pelajar ting. 3

0 comments:

Post a Comment